tunderzug 2011.11.09. 09:26

Nem vesztem el!

 Kedves Mindenki!

Sajnálom, hogy az utóbbi napokban elvesztem, pedig megfogadtam, hogy gyakran fogok posztolni a blogon. Eltűnésem oka, hogy megváltam mind a 4 bölcsességfogamtól, ez kiütött pár napra. Most viszont újult erővel, még pocokra dagadt fejjel, de remélem ugyanolyan bölcsen vetem bele magam a blogolásba, szóval olvasni, olvasni, olvasni!:)

Üdv, Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderzug.blog.hu/api/trackback/id/tr953365252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása